Thursday, September 24, 2009

Tocmai am venit de la Calarasi. Urasc Calarasiul, e urat, gri si deprimant, in totalitate. Am fost la Stirbey, am facut diseminarea intr-o clasa de adolescente cam plictisite (cam la fel de plictisite ca si mine cand eram eleva de liceu), am indrugat niste verzi si uscate si am vazut filmuletul proiectului. Proiect de care eram cam dezamagita, adica nu eram dezamagita de proiect in sine ci de contributia mea, dar am ramas cu gura cascata cand am vazut la cate chestii am luat parte si cat de bine a iesit pana la urma totul. Apoi la televiziunea locala "Calarasi 1 T.V.", absolut deprimant, o duduie care nu iesea "pe sticla" dar ne-au bagat-o pe gat pentru ca nu era altcineva disponibil. Deecor vechi si deprimant cu un vag miros de mucegai. Duuia se balbaie, trage vreo 10 "duble" pana sa reuseasca sa spuna corect numele proiectului si inca vreo 5 pana le nimereste pe ale noastre. Reusit de prezentat proiect, vorbit in cuvinte destepte, zambit si incercat sa stau cat mai dreapta, le-am bifat pe toate. Apoi program de voie, adica magazine. Uite de-aia sunt eu fericita acum:) Lasand la o parte ca m-am ratacit, ca mi-era cald de muream si mi-era somn de crapam, a fost superb (adica a fost superb ceea ce mi-am luat). Dupa ce m-am plimbat vreo ora in stanga si dreapta sa gasesc Bvd. Bucuresti (adica strada aia cu magazine pe care le-am luat la rand), am reusit sa ajung in sfarsit intr-un magazin cu haine superbe, de toamna bineinteles, dar mi-era atat de cald ca nici nu puteam sa ma uit la ele. Asa ca mi-am luat colega de cumparaturi sa ne mai plimbam in ideea de a studia piata (si de a se racori subsemnata). In afara de primul magazin in care am intrat, numai tampenii. Ne-am intors epuizate la primul, unde am investit cu incredere in niste botine de care m-am indragostit din prima si o vesta maro cu o maleta bej, superbe. Chestia asta m-a facut mai fericita decat toate cele trei tigari furate aseara de la mama plus vreo cateva shot-uri de tequila (ma refer la senzatie, sa nu va imaginati ca sunt vreo betiva sau ceva de genul, am si eu caderile mele...despre care scriu aici). Deci abia astept sa ma duc la Bucuresti sa mai cheltui niste bani pe haine; incep sa imi reintru "in mana", dupa o perioada foarte lunga in care nu am mai facut investitii de genul asta din motive de lipsa de bani. Me happy (si eleganta, nu in sensul pitzipongesc al cuvantului) :P!
Acum stau in pat, la mine in camera e o dezordine de nedescris, trebuie sa fac ordine si sa ii gasesc un loc definitiv lui Igor (pestisorul meu auriu primit de ziua mea intr-un bol, asa, ca in desene animate, adorabil) si ascult muzica. Ce poate fi mai frumos? AAAA, v-am spus ca sunt singura acasa? Deci va las :)

No comments: