Friday, April 03, 2009

...

Ce pot sa zic? Ecuatia era simpla, vorbeam cu gazduire1 le ziceam ca nu ma mai intereseaza serviciile lor, vorbeam cu gazduire2 le ziceam ca e ok, ca ma mut la ei. Imi dadeau dns-urile, le treceam in administrarea domeniului, ma mutau la ei, si toata lumea era fericita si implinita. Dar nu, eu trebuie sa ma complic, trebuie sa astept, sa ma enervez, sa plang, sa stau cu blogu' in piuneze. Dece? Pai pentru ca gazduire2 nu raspunde, si ce ma gandesc eu, poate s-au razgandit, poate nu mai vor sa ma primeasca...si uite asa ma trezesc eu fara blog functionabil, fara gazduire, cu un "page load error" cand incerc sa accesez baloanedesapun. Mor, deci mor aici, fac infarct, nu mai pot. Si in timp ce eu ma dau de ceasul mortii, gazduire2 nu imi raspunde. Deci e clar, sunt un om mort, imi bag picioarele :((

No comments: