Tuesday, March 03, 2009

Cine a vandut lumea?

Am ascultat prima oara "The man who sold the world" acum vreo trei ani, o inregistrare din celebrul concert unplugged al lui Kurt@co. Nu mai ascultasem pana atunci Nirvana, stiam ca sunt o formatie care canta rock, si punct, nu imi dadusem de loc interesul pentru ei, pana in ziua aia cand am dat din gresala peste ea si m-am indragostit iremediabil de muzica lor. Am fost convinsa ca ei au fost primii care au cantat-o, dar am descoperit de curand ca nu au fost ei, ci David Bowie a interpretat prima oara piesa respectiva. Totusi nu canta atat de demential, de grunge cum o fac Nirvana.
Imi place la nebunie aspectul prafuit din concertul acela de pe MTV al lui Kurt, cum sta pe scaun, cu chitara invers (doar era stangaci), cu parul pe fata si pull-overul ala de lana care imi aminteste de vechile indeletniciri de vreme rea ale mamailor romance! Ce alaturare, nu-i asa? Muzica rock si mamaia care lucreaza la andrele pull-overe din lana! :)
De unde mi-a venit cu ei, pai de dimineata am ascultat in drum spre scoala, si m-a urmatir toata ziua!

Nirvana-the man who sold the world
Asculta mai multe audio Muzica »

david bowie - the man who sold the world
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments: